SPARC Europe je objavil dolgo pričakovano poročilo z naslovom Odprto izobraževanje v evropskih visokošolskih knjižnicah. To poročilo je različica poročila za leto 2020 pod istim naslovom za leto 2021, ki je bila prva te vrste. Je rezultat letne raziskave SPARC Europe o odprtem izobraževanju, ki je bila izvedena v sodelovanju z mnogimi od nas.
Poročilo za leto 2021, katerega avtorice so Gema Santos-Hermosa, Vanessa Proudman in Paola Corti, je rezultat raziskave, opravljene v zadnji polovici letošnjega leta.
Avtorji so analizirali odgovore na ankete evropskih visokošolskih knjižnic o odprtem izobraževanju (OE) in odprtih izobraževalnih virih (OER). Raziskava je bila osredotočena predvsem na delo, ki se izvaja za izvajanje priporočila Unesca o OER in je zasledila več kot 230 odgovorov iz 28 evropskih držav.
Poročilo opisuje izzive, priložnosti in potrebe evropskih akademskih knjižnic v njihovih prizadevanjih za izvajanje in pospešitev načrta odprtega izobraževanja. Poudarja ključno vlogo, ki jo imajo pri napredovanju odprtega izobraževanja v Evropi.
Preberite poročilo tukaj: https://zenodo.org/record/5734980